söndag 29 augusti 2010

Höst!

Nu e hösten igång, vår ena björk har redan börjat gulna(i bladen).
Måste säga att JAG VILL INTE HA HÖST NU!
Host host host skulle inte ta i så, min förkylning är ett långdraget kapitel, men i morgon blir det jobb ändå.
Sitter här och skriver och avnjuter en kopp kaffe och titta ut ena stunden skiner solen sen blir det grått igen är ca 5-7 grader ute :-(
Ska dricka upp mitt underbara kaffe och klä på mig lite varmt och gå ut.
Man har massa att göra ute också, som inte har blivit gjort för att jag har legat sjuk.
Kopp kopp lite Arvid på det så blir man lite gladare hmmmmm va kaffe kan göra :-)med än.
Men nu kom jag på något positivt med hösten, nu tänder man alla mys ljus :-)
Och nu kommer gubben och visar husbilar, han är så sugen på att köpa en.
Vi får väl se vad som kommer men det hade varit riktigt kul med en husbil och det hade blivit mycket enklare för oss att ta oss iväg.
Hahahahahaaahhah ja du min vän nu skulle du se mig och gubben sitter vi köksbordet med varsina laptopar HAHAHAHAHAAHA kärlek på hög nivå!
Nä nu ska jag kikar runt lite sen är det dags för ute lek.
Bye kram ;-D

1 kommentar:

Elisabeth sa...

*s' hehehe....ja du ,visst e la livet toppen. beo kollade med den däringe husbilen å han skulle inte sälja . han har kommit fram till att dom är superbra trots allt*S*
men om ni hittar nåt så kan du väl skicka länk så jag får kolla åxå ; )
krama alla kottarna

Tänkte prova en ny portal