onsdag 7 juli 2010

Sunshine :-D


Ännu en dag med underbara sol!

Idag är det jobb igen och det är 5 dagar kvar till semester tjhooooo!

Är lite seg idag, vad på kvälls besök hos Åsaaaa och som vanligt sprang tiden bara iväg hehehehehehe hejhopp så vad klockan över 1.

Och när jag kliver ut från porten så regnar det WHAT vill inte ha regn.

Men visst hellre på natten än på dagen.

Så nu ska jag göra mig vacker mohahhahahaha

Måste kolla om det har tagit sig i pannan så jag får massa varm vatten.

Men helst av allt skulle jag vilja vara hemma med mina grabbar och njuta av det fina vädret.




Kram på dig ;-D

2 kommentarer:

Åsi sa...

Pöss på dig daaarling!! Faan va trött jag var i morse!! =)) men myyyys när du kommer till mig!! <3

Smulan sa...

Hahahahahaha vem va inte trött hahahaha men vad gör man inte för lite mys ;-D Kramlikram

Tänkte prova en ny portal