söndag 4 juli 2010

Lite bilder !


Grabbarna testar en krockstol på ExpoNorr.
Så nu vet dem hur det känns att krocka i 7km/h



Vad ute och käka med mina barn.




Leon vad på kalas då fick dem finbesök!



Snyggingar!



Idag har vi terapi!

Lägg till bildtext

Idag tog vi oss en tur till Mc D.















Uppsala!


Sunnis och Jag på Plattan i Stockholmo :-D



Hahahahahahah man såg det ena efter det andra.



Nu är vi på en Lebanisik resturang...GOTT!




Här var det mycket tatoeringar :-D


Riktigt gott vin ...Prova det!

Nu äter vi igen mohahahahaha




Fasen vad jag ser sleten ut.

NU e vi ute och åker igen, och jag ser lika sleten ut som tidigare bild eller är det så att man börja bli gammal ...nääääääääääääääääääää


IKEA Kungens kurva, världens största.
Inte impad alls.
Gillar jag den i Uppsala bättre, men bäst är det i Göteborg.

Hemma igen och tillbaks på jobbet


Nu har vi gjort oss fina :-)

Epresso och kaka mummmmmmss!
Bakade 12 stycken sockerkakor till Veteranbilklubben
65 motorcyklar och 85 bilar.
Det vad ca 250 fikande personer.
Kanonkul vad det!








Njuter på min rast!

Midsommar med lilla Familjen!



Vi slappar efter maten...SKÖNT!!!!!











Lukas ger sig inte ....Han vill ha denna leksak mohahahahaha
Tror han jag ...NOT!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

åhhhh....många härliga foton.
har du gått ner i vikt???
kramiar på er alla

Tänkte prova en ny portal