lördag 12 juni 2010

Stockholm!

Nu har jag varit här 24 timmar och jag och dotter har hunnit med ganska mycket :-)
Igår vad vi på stan och kolla affärer och fick köpt en tunika till mig och tösen shopade inför utlandsresan. Men efter att ha provat tunikan så insåg jag att jag behöver en mindre storlek :-O
Vi lunchade på en Libanesk restaurang och det jätte gott....Tack för maten :-)
Sen hem och duscha och iväg till stan och nu kvällen höjd punkt *Sex In The City 2* ;-D
Två stora drickor och snacks så är vi redo för en 2,27 timmar lång film.
Och filmen va så bra och kul....klockren hahahahahahah me like!
Efter bion dra vi i väg med buss 56 till en lite restaurang och äter Tapas och ett glas öl muuuuummmmss! Efter maten blev det ett glas rött och Créme brylle, vinet var super gott men bryllen är inte riktig min grej.




Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal