tisdag 22 juni 2010

Känn ingen sorg....

för mig Gôteborg............. Har haft väldigt mycket med vind nu ett längre tag.
Och så bryter ena grabben armen och den andre för impetigo *jippi* nääää men nu är det över. Och nu känner jag att det är någon eller några som vill bara vara elaka.
Varför jag känner så vet jag inte men jag få göra som gåsen....låta det rinna av mig och skit dem som vill vara elaka på näsan HA!
Nu ska jag avnjuta en espresso mmmmmmm och skriva lite här som jag dela med några få.
Sen jag flyttade hit upp till dem norrländska skogarna kan jag känna saknad av man bara kan träffas/fika utan att boka tid. Men när man bor lite utanför stan blir det inte som man kunde göra för i Eriksbo sticka över till kompisar eller syrran och surra en stund. Men jag ska inte hänga läpp det finns dem som har det värre, men det är så jag känner iallafall:-)
Men nu e det dags för jobbet byyyyye

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal