tisdag 18 maj 2010

Oj hejsan hoppsan

Det har gått allt för länge sedan jag blogga sist.
Men det har varit lite runt omkring, det har varit kalas och min älsklingdotter har varit och hälsat på sin gamle mor :-D
Och har jag varit hos *Å* och fikat och det vad så mysigt så det ska vi göra oftare än 1-2 gånger om året.....eller hur?
Annars är allt kanon och jag njuter av livet visst man har lite små krämper men what the häck. Har börjat spela wiii med Storgrabben och det är jättekul så jag köpte ett nytt spel Lego Star Wars hahahahahha super kul. Men jag väntar på min fitness board som inte vill komma till mig undra varför mohahahhahha vill inte att jag ska börja träna ;-D
Men nu ska jag ladda inför grabbarnas kalas på söndag, det är lite att göra.
Men nu ska jag mysa lite och vila inför morgondagens pass.

Så mina små älsklingar hahahaha ni är inte så många som läser men en stor kram på er ;-D

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, nu jäklar ska vi dejta sketa ofta!!! Åh ta nu med kudden somen duktig hööna så ska vi göra stan osäker!!! Lööööv jo darling!!! pöss

Tänkte prova en ny portal