onsdag 14 april 2010

Måste få säga...

Jag trivs väldigt bra på mitt jobb men en och annan plåga i rôven finns ju där också.
Jag fick fråga av jobba kompisar om det vara allvarligt det på facebook mellan mig och en jobba kompis ...jag skratta -Japp, blev så jävla trött på han!
Han kommenterar så gott som aldrig på min facebook om det inte är något stav fel.
Och jag börja bli förbaskad trött på det, ska jag skriva på facebook att jag har dyslexi????
När jag kom till jobbet då satt han där och hälsa och han hälsa tillbaks sen sa han inget mer....undra varför???:-O
Idag trodde jag att jag skulle börja tre MEN nooooo när jag kom till jobbet igår får jag se att vi ska gå på nån kurs eller möte kl 13 kul att man får veta i tid så man kan tala om för dagis. MEN nu är det så att vi har världens härligaste dagis personal lite snurriga ibland men vem fasen är inte det hahahahahaha
Men nu ska jag göra mig vacker :-D så till er tre som läser min lilla blogg
kram på er och ha en underbar dag :-*




JO!!!! vet ni vad jag gjort hahahahahahah nu serru ska man blir mer barn på nytt ....
Jag har köpt ett nintendo wii och vad jag och grabbarna ska ha kul :-D

Kram på er igen :-)

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal