fredag 30 april 2010

Hade en lustig känsla...

När jag åkte hem igår fick jag en olustig känsla i magen.
Somnade gott inga problem :-) Men när jag vaknade i dag fick jag en olustig känsla igen :-( Nä, det måste redas ut jag tar luren och ringer ett samtalt och tala ut, personen jag prata med skulle återkomma. Tog några minuter så ringde så ringde luren.
Vi prata igen om det igen och allt är grönt :-))) Tycker inte om missförstånd.
Så nu är min dag på grön kvist igen *JIPPI* Det lustiga e att jag fick ett samtal i förgår om att en annan person kände olust och hade svårt att sova kvällen innan och vi talade ut *SKÖNT* Bättre att ta tjuren i hornen med engång.
Så nu ska jag komma på något roliga att köpa till min lillkillens födelsedag han blir 3 på tisdag. Har köpt ett gäng med lego gubbar för det han helt loss på :-)))men vill köpa något mer till honom. Men nu ska jag göra mig vacker för i dag blir det McD och hitta på något mer tänkte jag. Ha nu en trevlig Valborg alla goa glada :-*

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ge de små gossebarnen kramar från mig. Å en liten puss till lillen ; )
Å så en kram till dig åxå.

Tänkte prova en ny portal