tisdag 30 mars 2010

Mina Favosar!!





Mina underbara favoriter......men vad tiden går fort.
Den 17 maj har jag bott här i 8 år.
Så det är väl dags att fira lite eller näääääääääää får vänta 2 år till :-))
Nu går man och väntar på bröllop ;-D eller vad säger du min vän :-D ser framåt en god bröllops tårta.
Idag ska jag iallafall åka till djungelhuset med pôjkarna för imorgon är det jobb och hela helgen. Och gubben ska vara hemma så på måndag blir det städa för hela pengen :P samma visa varje gång när jag jobbat helgen. Men efter som gubben är ledig måndag också då får han hjälpa till hahahhahaha Så då är det dags att ta fram piskan så man håller han på rätt spår mohahahahahha sadist jag! Nääääääää!
Men nu ska jag göra annat så bye for now :-))

Krrrrraaaamm

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal