lördag 27 februari 2010

Halllllååååå!!!

Är inne i en jätte svacka med bloggandet, och facebook *usch* vilket mök det är.
När folk ska berätta allt ..ja precis allt!!!
Vilket intresse är det att någon har magsjuka javisst, men måste man tala om hur mycket man skiter NOOOOOO.
Nä, jag är ingen finkänslig människa men det finns grännser även för mig :-D
Men nu ska jag njuta av helgen, har jobbat 10 dagar på raken och det känns.
Har varit ute och gjort lite nytta, det är så himla skönt väder.
Lillgrabben börja frysa om händerna så det vad bara att traska in :-(
Om jag då ska skriva lite om mig så har jag börjat göra lite förändringar i mitt liv hehehehehe
Gått med i Tappa.se, klippt av mig mitt långa hår :-) (grymt nöjd) och så ska jag få ta truckkort på jobbet *jippi* ser jag framemot.
Men nu ska jag ömgås med mina killar ;-D Bye Bye

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal