tisdag 5 januari 2010

Hej hopp!







Idag är det runt -23-26 grader och det är svin kallt, så jag ska hålla igång brasa och ungar .
Det blir inom hus lek hela dagen idag också för vi har haft kallt nu i några dagar.
Fasen vad svårt det blev att skriva nu då , jag som hade så mycket jag vill få ner.
Jag ska jobba på att försöka uttrycka mig i skrift för det är jag dålig på.
Varför! Jo för att jag har dyslexi och jag tror att övning och övning blir man bättre och att läsa är absolut ingen nackdel alls.
Jag har ledsnat på att hör att dem som har dyslexi är korkade och okunniga, och så är det inte.
Men nu ska jag ta tag i mig själv och göra det bästa av situationen.
Så tar gärna mot hjälp.....Håna inte utan hjälp till istället :-D


Men nu gött folk nu ska jag hitta på annat.... Massa kramar och God Fortsättning på det nya året!!!


Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal