tisdag 12 januari 2010

Hallå!


Har inte hänt så mycket här, jobb , jobb och barnen.

Men det har varit skönt, jo jag har varit ute och mycket nu den senaste tiden.

Som jag sagt tidigare ( tror jag) så håller vi på med en steg tävling på jobbet.

Den start tiden vad 25 november och slut datum är 12 februari.

Men i går gick jag i mål :-D en månad tidigare, jag är stolt över min prestation.

Men det är inte slut trappat för det utan jag går vidare mot Arvidsjur.

Alltså första streckan vad Östersund - Trondheim - Österund 705km är hela den streckan på.

Detta har varit så himla roligt och jag har varit så taggad så jag fortsätter ett tag till.

Men nu ska jag göra mig vacker för arbetet hahahahahahha

Allt klär en skönhet sägs det :-D

Hej så länge och ha en bra dag alla go som är här och kikar


Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal