torsdag 3 december 2009

13434 steg

Idag har vi gjort julkort och bakat pepparkakor jag och mina grabbar.
Och så har det varit en kurragömma dag idag hehehehehehe det är kul :-))

Men måste ta mig i kragen, men efter många om och men fick jag ihop bra med steg.
Vad på väg ut då ville lillgrabben med, i med han i vagnen och traska.
Kom en bit och jag fick skoskav och grabben blev gnällig inte konstigt ca 14 minus eller nåt.
Vända hem lämna barnet och byta dojer, kom en bit och kände att det skulle behövas långkalsonger så det blev en kortis idag. Hem igen och börja damsuga istället med tjock tröja på så blev svett som fasen, duschen nästa. Men imorgon ska jag ha många steg för då jobba jag 5.30-11 och 13-21 så får jag inte över 20000 steg då är det något som är fel. Men nu ska jag sova natti natti du goa glada :-) kram

1 kommentar:

sunniva sa...

HERREGUD MAMMA. du är gaalen! men så duktig du är :D

Tänkte prova en ny portal