fredag 2 oktober 2009

En trött dag!

Inatt vart det inte mycket sömn alls.
Innan pojkarna hade somnat vad nog klockan runt 22 och då vad det duschen nästa.
Efter en härlig dusch kom jag på att det va minusgrader i morse. Så det vad bara att klä på sig igen och dra ut i garaget och leta fram kupévärmare och kabeln till motorvärmen.
Det tog en stund men FAN ta den som ger sig hehehehehehehhe , jag ska inte skrapa någon ruta imorgon.
Så i morse vad det bara -1 grad och jag slapp iochförsig att skrapa rutan. Väl på jobbet så gick tiden fort men bara för man gjort kväll så är det ingen sen kväll ikväll . Det är jobb imorgon och på söndag.
Och på söndag är det KANELBULLENSDAG hahahahahahaha snart har vi dagar för allt :-0
Så nu ska jag vänta på att få se lite nya bilder från min dotter som har bott i vår huvudstad i 3 dagar nu och hon SAKNAR mamma jätte mycket ;-).
Men nu ska jag försöka göra lite nytta .......Bye bye

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal