tisdag 18 augusti 2009

Ont i hjärtat!

Läser min dotters blogg och känner en klump i hjärtat.
Vad jag kom ihåg vad det ok att flytta den långa bit som vi gjorde för 7 år sedan.
Men tiden har gått och hon har blivit vuxen och vill vidga sina vyer och det för står jag och tycker att hon ska göra det också.
Men att vänner försvinner och flyttar och att man glider isär är LIVETS gång, inte alltid så kul men så är det.
Jag tror hon är lite rädd och osäker på vad som komma skall och fega lite.......prova NU! Man måste våga, jag vet att jag hade lite jobbigt när jag flytta 84mil men idag ångra jag inte det, men visst jag saknar min familj och dem få vänner man har kvar men vill inte tillbaka.

Kram på dig min älsklingsdotter....tänk positivt!

1 kommentar:

sunniva sa...

:) jag älskar dig.

Tänkte prova en ny portal