tisdag 11 augusti 2009

Nu e jag fan arg!!!!!!!!

Vilka jävla människor står och ljuger än rakt upp i ansiktet fy fan!
Och så säger man att - Nä han får inte sova för då somnar han inte för än 23-24 på natten och jag ska upp 4.30 då säger dem - Ojdå!
Har han sovit idag? -Nääää
Kommer till svar
Va fan ger dem ingen info mellan avdelningarna???????????????? NÄPP!!!!!

Fy fan såna människor, det är jag som betalar för en tjänst och det är mitt barn.
Då kan dem ta hand om barnen på kvällarna också om dem ha så svårt för att fatta.....Jävla puckon!!!!

Ja nu spyr jag gala utan dess like för detta har vi hållt på att tjatat om sen i höstas men personal skiter högaktningsfullt i vad vi föräldra säger!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ring deras chefer och informera om vad som hänt!!! Gjorde vi och det tog fart i grytan!!

Tänkte prova en ny portal