måndag 31 augusti 2009

Hehehehe

Börja morgonen med frukost soppa, krydda lite bara och en kopp te till den och några bitar äpplen mmmmmm :-)
Så den veckan har jag som mål att städa hela huset, fast jag tar rum för rum.
Så i slutet på veckan när soppan ska vara slut ska huset vara fint Hahahahahah hoppas jag. Helgen får jag ta med en nypa salt för då är gubben hemma och jag jobba och det är ju som det blir då.
NU håller jag på att planera våran lilla mini semester/honeymoon, det ska bli så skönt att få komma bort några dagar och hälsa på familjen och dem nya tillskotten.




Så här hittade jag min minsting, hahahahaha bena i kors med min MC bok i knät och sov så tungt hahahahahaha jag gillar stillen.

1 kommentar:

sunniva sa...

usch vad stor han är nu :O han ska vara liten liten liten bebiiis. haha :D

Tänkte prova en ny portal