söndag 19 juli 2009

Varit en hel del!

Det började redan på onsdag kväll när jag ser en bekant i fönstret och efter kommer en kille med rakat huvud och tatuerade armar. Undra va F*N gör han här nu?!?
Vi ska kidnappa dig säger han hahahahahahah är det som kommer från mig.
Han säger - Jo, vi ska på Björn Rosenström!
Jag - Nääääääääääää,
Han - Jooo
Jag - Näääääääää
Sen vart lite kramar och jag vad tvungen att dusch, har ni hört dusch det vill man inte mohahahahahahahah
Skynda skynda det börja 22, vi vad där 21.30. Men BJÖRN började inte för än 24.00 vilken lång väntan. Vad ju tvungen att dricka lite öl och så bjöd min dotter mig på en Rosa Panten *jätte god*Men äntligen kom ju Herr Rosenström upp på sen :-))
Men vad alla små brudar är tokiga dem gör allt för att synas och att vara längst fram mohahahahahahha men mig kom dem inte förbi moHAHAHAHAHA
Detta vad min andra födelsedag present första vad ett frissbesök av dotter.
Och två på natten kommer min stora syster och hennes familj :-))


Dagen D 40 år Sitter och prata med umetanten och får se en bil köra in på vår gård, då kommer min mor *jippi* Vilken överraskning för ho skulle inte komma det är ju en bit att köra (84mil)Lycklig jag blev.
Fick massa hjälp med matlagning och allt (Tackar Så mycket)Men den lilla festen börja och vi åt och drack och hade trevligt, kom en lite överraskning som släppte till alla (Mor och Syster visste)att imorgon ska vi gifta oss kl 17 i A.Kyrka



Så det vart ännu en kväll med firande :-))

Den 18 juli lördag fyllde min man är då vart det lite lugnare

Våra gäster lämnade oss på lördagen, tråkigt för det har varit så härlig stämning och mysigt. Hoppas att vi kommer få fira med några av dem inom snar framtid två par är ogifta hehehehehehehe.

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Trevligt att ni hade det bra....
sen tror jag kanske inte att du behöver hålla andan i väntan på brölopp inte*S*
man e ju inte så väldans benägen att ränna i kyrkan vettu----ej heller är man så värrst kristen.
men kanske lilla stora systern slår till??
kramisar från umeå

Tänkte prova en ny portal