onsdag 13 maj 2009

Ojojojojoojo!

Vad jag är trött! Kunde inte somna igår kväll, jag tror jag har fått 3,5 timme sömn och det har jag märkt nu ikväll. Men ikväll blir det tidigare i säng. Men imorgon ska upp 5 och inte 4.30 som idag *phuuuu* mitt i natten och så vad det bara 1+ ut också. Att ta mopeden till jobbet får vänta ett tag till, vill ha lite varmare vid 4 tiden på morgonen :-)

Grabbarna somnade tidigt idag *skönt* Efter dagiset åkte vi till gubben när han jobba så pojkarna fick åka traktor och det vart ju en höjdare. Men när det vad dags att åka hem vart minstingen så ledsen att han grät i 20 minuter (hela vägen hem) Min lilla prins vart så fördärvad¨av att han inte fick åka mer traktor.

Men nu tänker jag hoppa isängen och försöka läsa lite, kanske hinner med 2 sidor hahahahahaha om jag har tur.

Natti natti alla goa glada

Kram

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal