torsdag 16 april 2009

Seg vecka!

Frossa och hängig så har mina dagar sett ut! Sover nog för lite ...tror jag så det blir en kortis som vanligt här på lilla bloggen. Ska jobba helgen se bär det av till Fjollträsk HAHAHAHHAH Stockholm, ska bli kul tycker om Stockholm men mitt hjärta klappar för Göteborg :-) och så vad min härliga älsklingsdotter här i går och pöjkarna vart sååååå glada *mys*
Det blir mina första dagar från mina små prinsar, men jag ska inte få dåligt samvete för det för jag behöver ladda mina batterier. Har inte bestämt mig om jag ska ta med mig lappen så jag har något att göra på kvällen. Har lite svårt att sova borta, man säger borta bra men hemma bäst! Nä nu goa vänner nu ska jag kram kudden och gosa med min minsting som har vaknat.


1 kommentar:

superanonym! sa...

har inte så många döttrar att välja på min älsklingsmamma ;) /dotter.

Tänkte prova en ny portal