måndag 6 april 2009

Äntligen!


Nu äntligen börja snön försvinna!
Nu börja det ser ljust ut, jag som längtar så efter våren och slippa alla dessa ytterkläder.
Idag vart det sov morgon, men av någon konstig anledning vaknar man vid 5-tiden och tror att man har försovit sig.
Innan jag somnade igår tittade jag på en film Svensk, Irene Huss * Tatuerad Torso*. Den vad riktigt bra men hemsk, och den är inspelad i :-) i Götet ( Känn igen sorg för mig Göteborg lalalalalalala) Visst längtar man ibland till dem tidiga vårarna och dem långa somrarna och La Familia. Men det är det ända, för jag trivs bra här i urskogarna hehehehehehe bland björbajs, renar och älgar hahahahahah och alla andra djur. Nä nu ska jag kika runt här lite på nätet och umgås med mina små liv :-3 hahahahah vilken ful gubbe!

Ha det bäst och kram på dig som läser detta!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

hoppas att det inte blir somhär då...
vi fick lite nytt vi*S*
nu skall vi köpa en hoj åxå...kanske vi kan komma å åka allihopa i sommar.
kramisar på dig å pojkarna

Tänkte prova en ny portal