torsdag 26 mars 2009

Vad händer!



Ena dagen är det strålande solsken och andra dan är det grått och -10.
Jag vill ju ha vår och sol, fåglar som kvittra och blommor knoppar, men nä bara massa snö och kyla. Just nu saknar jag min gamla hemstad Gbg!



Här sitter jag och skriver tar en kopp kaffe och tänt en brasa och gnäller ...japp men det finns dem som har det värre. Som min mor hon har bytt ut sitt knä mot ett konstgjort knä, men hon kämpar på bra. Prata med henne igår och det läker bra, det är så skönt att hör.
Ska snart göra ordning pojkarna för att gå ut vill hitta på något med dem idag och så hoppas jag på en stor sol också. Ojojojojo jag ser en sol! Det finns hoppa för idag då *Jippi*.
Nähä! nu gick den i moln hehehehehe och det börja blåsa HAHAHAHAHAH jag kan sitta här och förklara vädret en heldag *fasen * vad tråkigt hahahahahha.
Men nu säger hej för mig kommer kanske senare.

Ta hand om varnadra

Kram

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal