fredag 6 februari 2009

Trött!

Efter som jag är en inbiten kvällsmänniska så är det lite tungt att stiga upp 4.35 för att ta sig till jobbet. Näpp! Bor inte 10 mil från jobbet :-) vi börja 5.30 att plocka varor, det är skönt att få göra detta i lung och roa utan kunder som har massa frågor.Man har många befattningar under en dag det är Frys Agda, Mejeri Stina, Baggar Berta och sen Tanten i kassan. Hahahahaha har ni tänkt på att oavsett vilken ålder det är på kvinna /man i kassan så är det Tant eller Farbrorn.
Men många gånger när jag sitter i kassan och kunden lägger upp sina varor och lägger det ömtåligaste i början sist kommer 2 liters läsk i mängder HALLÅ!!!! Vad händer med bröd ,chips mm ???
Jo idag har jag fyndat två par byxor till mig, bilder kommer senare.
Det vad mysbrallor och så sköna att ha på sig, jag vad snabb med att prova dem när jag kom hem. Jo, och så hittade jag en lite present till min dotter(kan inte skriva vad det är). Nu ska fixa med grabbarna.....bye så länge

Krammmmmmmmmmmmm

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal