måndag 16 februari 2009

Lite kallt är det!



15-16 minus ut och det va kallt här i morse, men måste få skryta att jag blivit en hejare på att elda! Måste sitta kvar sen barnsben för då vad jag tydligen en lite pyroman hahahahahahaha :-)
Idag är det kvällsjobb som väntar än och grabbarna ska till dagis lite senare, skönt för dem. Vi har varit hemma sedan i onsdags och det märks på min pöjkar.
Men nu börja det bli varmt här så nu kan man springa i bara mässingen Hahahahahahah vilken vacker syn *Näpp* ;-)

Bye bye for now :-*

1 kommentar:

Elisabeth sa...

härlig brasa du har din lilla luntare*S*
jag tror att alla vi från området e lite pyrrosar.....jag skall promenixa till jobbet imorron å då skall det vara -20......sist låg det en död pippi på gångvägen : )
kramisar från tulipan i norr

Tänkte prova en ny portal