lördag 31 januari 2009

Snart har den dag gått!

Snart har denna dag gått också!
Men idag vart det en rejäl sovmorgon och det va skönt för jag somnade inte för än 3 i natt kunde helt enkelt inte somna.
Hoppas det blir bättre ikväll för på måndag börja 5.30. Och efter har varit hemma en hel vecka med sjuka barn och även jag själv har varit sjuk så har man vänt lite på dygnet. Så nästa vecka blir tidig hela veckan.
Just nu känner jag mig så där vet inte om jag har mag sjuka eller magkatarr. Så fort jag äter något får jag sån smärta i magen. Det blir väl ett besök till doktorn snart då :P
Att man inte kan få vara frisk!!!!!!
Något positivt är det idag jag har fått igång gubben så han har börjat plocka här hemma och jag har städat köket och det är så skönt, köket tar jag så gott som varje dag mennnnnn så kommer gubben hem så är det kört.
Men nu ska jag fixa vidare har haft min lila paus nu.

1 kommentar:

Karina sa...

Hoppas du får sova när du ska börja såå tidigt. Inte kul med magont när man äter. Karln hade så i somras, han åt nåt receptfritt som fanns på apoteket, det hjälpte honom. Ha en bra vecka!

Tänkte prova en ny portal