söndag 25 januari 2009

*JIPPI*

Så har man firat 1 år som bloggare och det blev med att dumburken går sönder.
Trodde det skulle vara positivt att fira något HAHAHAHAHHHAH Näpp inte i går.
Så nu ska man ut och leta TV och det är en djungel *HELP* jag måste vara med och välja tv för gubben har fått för sig att han ska ha en gigantisk tv typ 50 tum eller större ...... Näpp! vi bor inte i en Herrgård .
Har inte jätte litet heller men det blir på tok för stort med 50tum eller mer.
Jag har gått med på max 47 inte en tum mer.
Och inte nog med burken gått sönder så har jag blivit sjuk igen :-( och ischiasen sitter fortfarande i *AJ*.
Men nu ska jag hoppa i säng för här kan jag inte sitta för gubben är sur ( i magen )bläääääääää. Mer info än vad du kanske vill höra just nu men så är det iallafall.

Så natti natti

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Hejsan gumman
fråga din bror vet jag...han kan la sånt ;)
annars skulle jag inte gå upp så långt som 50"
vi har en samsung å kim köpte åxå en å dom e grymt bra*S* peppar peppar.
jag ringer dig imorron...
kramisar

Tänkte prova en ny portal