lördag 25 oktober 2008

ÅÅåå vilken vacker dag!

Idag är det kanon väder, grabbarna grus vaknade inte allt för tidigt så lite sov morgon fick jag. Vi låg och gosa i sängen en stund sen vad det dags för frukost.
Så ringer telefon - Hej! Sover du?
- Nä, äter frukost.
- S**** är sjuk kan du jobba?
- Hmmm,ska kolla ring om en stund igen.
Dem behöver hjälp där på butiken säger jag till gubben,mellan 14-18.15. Ta det då säger gubben.

Telefon ringer igen. - Hej
-Hej säger jag mellan 14-18.15 kan jag ta.
- Du kan inte komma så fort som möjligt?
- Kanske men jag kommer senast 14, säger jag
- OK, vad kul att få jobba med dig säger H****
- Ja, :-)

Ja så det blev inget ledig dag idag, så hoppas det blir fint väder imorgon igen.

Så nu ska jag sticka iväg och jobba.....BYE

1 kommentar:

Karina sa...

det blir säkert bra väder imorgon också. Ha en go fortsatt helg!

Tänkte prova en ny portal