tisdag 14 oktober 2008

Nu vart jag mer irriterad!!!

Har blivit tillfrågad om att ta extra pass på en butik inom samma företag.
Och jag sa javisst det kan jag ta. det gäller 14,15,16,17 och 22. Jag kolla upp och tag alla passen. Träffan Butikschefen någram dagar efter och han bekräfta att alla dag va ok utom den 14, ok säger jag. Nu ringer han och säger att han har dubbelbokat för imorgon *bullshit* för detta har han veta i vecka och inte gjort någonting åt det. Det är en Kärring där på butiken som går och ändra på scheman som hon vill och han vågar väl inte säga ifrån, hon gör likadant mot andra anställda på butiken.
Trist när man har tackat nej till andra för att man ska jobba där *dåligt*
Får väl se om det blir något mer eller om det blir fler dubbelbokningar!

1 kommentar:

Karina sa...

dålig stil. Det är bara att bita i det sura äpplet. Ha en go helg!

Tänkte prova en ny portal