lördag 13 september 2008

Vilket härligt höst väder!

Vi satte lite bär buskar i våras av 6st är det 3 st som har tagit sig och vi har fått två hallon *wow* glömde fota det som vi åt upp hihihihihi men här är det som ska bli hallonrödochgöragod hahahaha mitt egna ord så ingen ide att klaga över min stavning mohahamohahahahah.




Har grejat och fixat hela dagen med grabbarnas rum och även mitt sovrum, jodå visst delar jag sovrum med gubben MEN han somnar alltid på soffan. Men är inte klar än så det är bara att fortsätta imorgon.
Här ett foto på min gokille han gillade salladen fast på litet annorlunda sett hahahaha.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha. endast ett stavfel. "han gillade salladen, på ett litet annorlunda sÄtt." :) sötnos leon. gud vad jag saknar er. hörs imorgon älskling mamma!! <3

Anonym sa...

Alltid trevligt med lite hallon i trädgården..två är bättre än inget :)
Så kan man ju också gilla sallad..haha

Tänkte prova en ny portal