onsdag 17 september 2008

Rolig dag.....nepp!!


Min lillgrabb på bilden.


Roligare dagar kan man ha .....sjuka barn är ingen höjdare.
Det börja med minstingen jätte klen i magen. Men sen vart ombytta roller så vart det storgrabben som fick en h*lvets racer och det har hållt på hela dan och kvällen.
Så nu blir det hemma resten av veckan, tycker så synd om mina små liv.
Får hoppas att imorgon blir en bättre dag.
Men det vart positiva saker idag också, min dotter fick jacka som jag köpt till henne, och den satt kanon bra och hon är supernöjd och det känns så bra och så överaska jag henne härom dan när jag kom hem till henne och hade köpt med mig frukost (röktskinka, brie ost och baugett)och två ugnsformar hon blev så glad.
Hon är så söt och snäll min älsklingsdotter :-)

1 kommentar:

Karina sa...

nä, håller med, roligare kan man ha. Är själv hemma ganska ofta med sjuka barn känns det som...Man börjar tröttna..ha en bra dag!

Tänkte prova en ny portal