måndag 8 september 2008

En liten utmaning

Fick en utmaning av Karina. Den ska jag väl klara av...tycker jag :-)

1. Vilken mat äter du gärna och ofta?
Jag äter gärna fisk men det är mest kött i olika former!

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag gör både och beror vart jag är.

3. Var sitter du helst och bloggar?
Har ju bärbar så jag sitter där datorn är och just nu är det i soffan.

4. Köper du ofta Triss?
Heheheh nepp, kanske 1-2 gånger om året.

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
BERLIN, vill dit igen, är ingen ligga solen människa.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
TV3 och TV4, TV4 Fakta ibland och 5:an, just nu är det Idol ;-)
Ska skicka den till umetant, sunniva och L8

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Svar på utmaningen
1. Fisk
2. beror på var jag är så gör alltså båda delarna.
3. ha en stasionär sitter oftast vid den laptoppen har jag bara när jag reser.
4. Nej 1-2 ggr/år.
5. Det är många men måste jag välja en så blir det Australirn igen.
6. Tittar väldigt sällan på TV men uppdrag granskning och fakta-program går ju hem. Givetvis bra filmer gillar det mesta.
Svarade här eftersom jag hade frågorna här hoppas det är OK. Ha de gott! Kram...

Tänkte prova en ny portal