tisdag 17 juni 2008

Ännu en dag!

Andra dagen på inskolning och det fungera jättebra.
Lillgrabben trivs att få gå omkring och upptäcka massa nya saker och platser.


Imorgon ska vi till skogen om det inte ös regnar förstårs *kul* :-)
Så då gäller det att klä sig rätt hahhahha ha en regn poncho om det kommer en skur.

Senare idag när jag och tösen och minstingen hämtade brossan på förskolan åkte vi till McD och efter det vad det handla som gällde hahahahaha inte så lätt som man tror ett jäkla gnäll på den stora pöjken ....då hade ha gjort på sig....byta blöja så var han nöjd.
Min tös fick ett dusch draperi till den nya lägheten ...japp hon ska flytta inom snar framtid, så fort det blir klart.
Det är blandade skänslor, jättekul för henne och killen (dem är så söta)första lägeheten. Jag kommer ihåg när jag fick min första lägenhet, det vad pirrigt och jätte spännande.

Men vad tiden går fort tycker det vad inte längesedan hon vad min lillafis och nu är hon min storfisen Hahahahhahha. Min lilla älskling!!:-*

Nä, nu ska jag hoppa i bingen för det är förskola imorgon och ungarna sover och har gjort det i ett par timmar nu *skönt* första kvällen på länge.

Så natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom små växer så otroligt fort. Ha de bra!

Tänkte prova en ny portal