lördag 21 juni 2008

Midsommarafton



Det vad en bra dag, vi hade bra väder jämfört med dem andra åren.
Stor sol på morgonen och ända fram till 17 tiden då kom en skur på max 2 minuter sen kom stora solen igen.
Det vad en dag med traktor åkning, blom plockning, klä midsommarstången sen vart det dans. Efter det vad det fika paus, ladda upp för brännbollen där jag tog en lyra hahahaha det vad många år sedan.
Mat mat mat ....då vad det dags för grillning i vår jättekåta som ett gäng byggt upp på morgonen.
Mysigt!!!
Ingen ro och vila nu är det dags för FEMKAMP :-) det är kul!!
Gåtor, pil kastning, gissa låten, träffa burkar med boll och boll i hink.
Av 6 lag kom mitt lag trea, inte så illa kunde kommit sist hahahhaaha men så blev det inte.
Då vad det dags för fika igen och umgås med härligt folk och barn som leker och har jättekul *underbart*
Kom just att tänka på att det är första midsommar som inte min dotter är med, men hade haft kul på sitt håll hade kontakt med henne under kvällen och natten :-)Måste då tilllägga att det vad hon som kontakta mig men lite höns mamma är jag hehehheehe.
Tiden gick fort vi kom hem 23.30 och då vad det fika med kompisarna och lite tjöt till 00.30.
En lång härlig och trevlig dag har gått

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal