måndag 19 maj 2008

Ojojojo

Vad dålig jag är på att blogga, kanske för att jag jobbat i helgen.
Men just nu händer det inte så mycket.
Jo, dotter skulle få en balklänning uppsyd i Thailand, men när klänningen kom hem vart det inte alls som hon beställt och vart jätte besviken. Jag satt upp till nästan 2 på natten för att hitta en klänning på nätet. Och jag hittade en som är så lik den som hon villat ha uppsydd. Så nu väntar vi på att den ska komma.... hoppas den hinner hit innan fredag. Ni får se foto på henne när den sitter på.
Så just nu njuter jag av tystnade i huset för så gott som alla sover och det är så SKÖNT!
Min stora grabb ska till tandläkaren imorgon och kolla sin tand igen, som dem tidagre sagt vad ok. Men han har slagit i tanden igen för två veckor sedan så vi märkte att det har vuxit ut något under läppen och det kan vara att det är inflammation och att rot är död STACKARS min lille pöjk. Får höra vad tandläkaren säger imorgon.

Som ni ser här så har vi fortfarande inte fått någon värme här.....vi väntar!
Nä ,nu ska fortsätta njuta av tystnade.

Kram på er gött folk

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj,aj,oj,oj stackars pojke. Hoppas det blir bra. Nä, aldrig ska då värmen komma tillbaks... Ha de gott!

Tänkte prova en ny portal