torsdag 1 maj 2008

Käftsmäll!

I förr går fick jag en sådan käftsmäll, kändes så ...... fick höra saker som fick mig att tappa hakan och blev chockad. Så nu har jag börjat smälta det som vad sagt, men när folk kommer med osanningar är inte roligt.


Men det har varit en härlig valborg och det har varit lugnt och mysigt.
SÅ nu laddar jag för jobbet i helgen och så ska jag på revy *KUL*.
Men nu ska jag hoppa i bingen och lyssna på en ljudbok som jag hållet på med länge nu, somnar bara juh heheheheh Natti Natti

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

inte bry sig i vad dummisar säger*S*
lyssna på döttra di
hoppas du får riktigt kul på kalaset*S*
min nya telefon kom idag*S* såååå fin.(nokia 6500 slide svart)
kramisar från umeå

Anonym sa...

inte kul med käftsmällar. Ha de bra!

Tänkte prova en ny portal