lördag 19 april 2008

Så här ser det ut!


Så här ser det ut när jag åker hem från jobbet. Visst är det fin! Vilken tur att man har kamera i mobilen. Fast jag skulle kunna tänka mig en bättre kamera i mobilen.
Det är så skönt att komma hemifrån dessa få timmar som det är.
Och när jag kommer hem är det tyst *skönt* pojkarna sover dem är inte riktigt krya mina små älsklingar :-( feber, förkyld och dålig i kistan.
Men det ser ut som Berut i köket hahahaha
gubben
- det har varit ett jäkla liv här och gnäll!
Jag
- Men dem är inte riktigt krya ju!
Gubben
- Jo! Ska åka upp på ett tjärn i morgon med (kompisen hans) J***
Jag
- Tycker du det är en bra idé?
- Pojkarna är dåliga och du tycker det är jobbig att ta hand om dem här hemma, hur går det när du ska ut och åka skotter på ett tjärn?
Gubbe
- hmmmmmm .......
Inget svar
Jag
- näpp låt dem vara hemma och bli friska
Gubben ringer upp kompsen..... får ställ in imorgon
Kompisen
- fick du inte
Jag
- nä han får inte för barnen är sjuka
Hade jag varit hemma skulle han kunna åka själv och jag vara hemma med pojkarna. Men så är det inte nu *SORRY*
Är man hönsig eller?

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

mycket vackert hörru....
känns som om våren är på g mest överallt nu....
kramisar från den nybadade i umeå

Husbilen Credo sa...

Vacker bild - ha en fin tisdag

Tänkte prova en ny portal