tisdag 18 mars 2008

Tisdags Tema!


Här min elektriska pryl som leder mig ut i internät världen.

5 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

Så långt är du med nu ska du länka din sida till tisdagstema
Du klicka fram sidan med temat (96tema inlägg)klicka där,
klickar vidare till du ser andra som länkat skrolla ned så långt det går och skriv ditt smulanw + din mailadress, website, och en liten kommentar att du är med vad som helst klicka på submit comments.

Husbilen Credo sa...

bra då har du lyckats ... bra bild

Anonym sa...

Vi hade lite samma tanke där.
Ha det bra!

Ninni sa...

Roligt att du hittade till mig!
Ja, hur klarade man sig förr i världen? Utan dator och Internet?

Anonym sa...

Ha, var själv inne på att knäppa en bild på min egen router :-)

Men som du sett (tack för besöket :-)), valde jag sladdar och damm. ja, jo dammsugaren fick jobba igår kväll ;-)

Tänkte prova en ny portal