torsdag 13 mars 2008

Hmmmm

Hmmm blir lätt irriterad när datorn inte gör som jag vill.
Men blev så rädd, sitter och håller i musen och så smäller det bara hahahahah.
Då är det ett batteri som smäller och börja läcka batterisyra ....inte bra alls.
Ska man ringa till dom som tillverka dom och säga:
- öööö jag höll i musen och så small det, och nu rinner det syra från den
Hahahha jajaja jag vet jag har taskig humor, men det är jag.

Tittade på Debatt ikväll och man blir fundersam hur en del tänker.
Och Maria Wetterstrand blir jag bryd på, man kan arbeta mindre och konsumera mindre och ha mer tid med varandra/familj. VISST har man hennes lön kan jag jobba 25% och handla en gång om året, och vara lyxhustru. Det är kanske därför Mp höjer bensinen så vi inte ska kunna handla. Men dem tänker inte på att folk som bor i små byar i norrland har långt att åka och är tvungna att ha bil för det inte går bussar där.Och hon som själv är från Jämtland inte tänker på det.... att höja bensinen löser inte alla problem utan skapar många för medelsvensson. Så fick jag spy lite galla också *SKÖNT*

Jo förresten jag har ätit lite nyttigt idag hahahah här är det snabba kast.

Så nu har jag en synfoni traskandes bakom mig momohahaha

Inga kommentarer:

Tänkte prova en ny portal